Przejdź do treści

Wynajem mebli eventowych – luksus czy dobra okazja?

    wynajem mebli eventowych

    Podczas każdego eventu goście muszą mieć co jeść, pić, gdzie siedzieć i z kim porozmawiać. Nasza firma zapewni Ci wszystkie udogodnienia konieczne do organizacji każdego rodzaju imprezy. Ty zajmij się jedynie swoimi gośćmi. Aby móc zaprezentować na organizowanym przez siebie wydarzeniu ekskluzywne meble, nie musisz ich od razu kupować. Ich (tymczasowe) posiadanie umożliwia bowiem usługa, jaką jest wynajem mebli eventowych dostępny w Eventpoint. W porównaniu z kwotą konieczną do wydania w przypadku zakupu kanap, sof, stołów, a nawet lamp, to rozwiązanie jest ekonomiczne. Pieniądze, które zostają w Twoim portfelu, możesz spożytkować na inne, równie ważne kwestie organizacyjne eventu – jak posiłek, oprawa muzyczna czy efekty specjalne.

    Wynajem mebli eventowych cieszy się popularnością, gdyż wiąże się z wieloma zaletami – głównie ułatwia organizację imprez wszelkiej rangi. Niezależnie od tego, czy jesteś gospodarzem bankietu, urodzin, jubileuszu, gali, koncertu, pikniku, a nawet imprez firmowych, nasze meble eventowe doskonale dopasują się do wystroju i aranżacji. Są uniwersalne, dzięki czemu wykorzystasz je przy każdej okazji. Innego wystroju wymagają chrzciny, odmiennego wesela, a jeszcze innego – uroczysta gala. Jeżeli więc nie chcesz, by ktoś narzucił Ci styl imprezy, dbasz o dobre samopoczucie swoich gości, a ponadto cenisz sobie wygodę i komfort – usługa ta jest skierowana właśnie do Ciebie.

    Usługa na każdą kieszeń

    Dla niektórych osób wypożyczone meble eventowe świadczą o luksusie. Jednak oferta Eventpoint dostosowywana jest indywidualnie do potrzeb klienta. Opiera się na dokładnym poznaniu przez specjalistów preferencji i oczekiwań organizatora danej imprezy. Nawet gdy służą one tylko podczas jednej nocy lub wieczoru (a może zwłaszcza wtedy), opłaca się skorzystać ze wsparcia. Wynajem mebli na wydarzenie to stosunkowo niedroga usługa – jej koszt stanowi najczęściej wymienianą przez klientów zaletę. W porównaniu do zakupu własnych mebli to wydatek wielokrotnie niższy. Oszczędności mogą sięgać nawet kilku tysięcy złotych, zwłaszcza gdy decydujemy się na wynajem wielu stołów lub krzeseł.

    Organizacja eventów jest zwykle czasochłonna. Decydując się na pomoc specjalistów i pozostawiając im odpowiedzialność za dostarczenie na imprezę mebli, oszczędzamy zatem nie tylko pieniądze, ale również czas i energię. W koszt usługi wliczony jest bowiem transport umeblowania, pomoc w jego rozstawieniu, złożeniu i aranżacji. Poszczególne elementy pasują niemal do każdego wystroju i dekoracji. Oferujemy meble pochodzące od włoskiego producenta – firmy SLIDE. Naszym klientom towarzyszą one podczas najważniejszych wydarzeń w życiu. W przypadku organizacji niektórych imprez warto również zastanowić się nad wypożyczeniem dodatkowego sprzętu, jak np. automat do drinków Mixologiq.

    Meble dostępne w Eventpoint

    Wynajem mebli eventowych w naszej firmie opiera się na kilku elementach wyposażenia. Oferujemy mobilny bar i bar prosecco, snack-bar na przekąski, sofy, siedziska, a także oświetlenie. Zastosowanie mebli eventowych jest zatem bardzo szerokie, zwłaszcza że nasze siedziska mogą pełnić również rolę stołów, bufetu lub podestów.

    Martwisz się, że Twoi goście nie będą mieli gdzie usiąść? Odpowiedzią na Twoje potrzeby będą nasze modułowe sofy, których elementy możesz dowolnie łączyć w estetyczne i zadziwiające konfiguracje. Odporność na działanie czynników atmosferycznych to ich dodatkowa zaleta. Dzięki temu możesz z nich korzystać zarówno wewnątrz pomieszczań, jak i podczas imprez na świeżym powietrzu. Do ich użytkowania i spoczęcia w ich zaciszu zachęca również oświetlenie LED, którego ustawienia można indywidualnie konfigurować. Gdy goście usiądą, muszą również mieć na czym postawić swoje drinki i torebki – zwłaszcza żeńska część. Polecamy zatem stolik Ypsilon, którego kształt przypomina literę Y, a on sam świetnie sprawdza się również jako dekoracyjny element wystroju wnętrza.

    Sofy, siedziska i stoliki włoskiej firmy SLIDE idealnie komponują się i współgrają z LED-owym oświetleniem. Odpowiednia gra świateł nadaje miejscu nie tylko uroku, ale również odpowiednio nastraja do wydarzenia jego uczestników. Jeżeli zależy Ci na dyskotekowej aranżacji – postaw na żywe kolory, neony i stroboskopowe zmiany nasilenia światła. Nastrojowość, intymność i romantyzm – to cechy światła rozproszonego, przyciemnionego.

    Wynajem mebli eventowych – bary mobilne

    Większość imprez różnorodnej rangi odbywa się przy kieliszkach lub szklankach wypełnionych napojami wysokoprocentowymi. By móc je podawać na własnej imprezie, nie musisz korzystać z usług barmana. Wspomniany już automat do drinków lub mobilny drink bar czy bar prosecco spełnią swoją rolę znakomicie. Alkohol podawany jest w formie drinków podczas całej imprezy. Gościom nie zabraknie zatem trunku, a jego przyrządzanie stanie się nie lada atrakcją.

    Piknik, konferencja, bankiet, impreza integracyjna, wesele – to tylko niektóre eventy, na których oprócz napojów nie może zabraknąć również posiłków. Zwykle mają one formę przystawek podawanych w formie bufetu szwedzkiego. Nawet na hucznych weselach jest to rozwiązanie spotykane coraz częściej. Mobilny snack-bar przyciąga uwagę uczestników wydarzenia nie tylko zapachem, ale i wyglądem. Oświetlenie LED uwydatnia wszystkie walory przygotowanych zakąsek i wzmaga apetyt gości.

    Proste zasady wynajmu

    Wszystkie meble dostępne w Eventpoint wypożyczamy w dowolnych konfiguracjach, pożądanych przez naszych klientów. Meble dostarczamy we wskazany adres w nienagannym stanie. Są one nie tylko sprawne technicznie, ale również nieskazitelnie czyste. Dbamy o ich odpowiedni sposób transportu i montażu. Czas wynajmu mebli zwykle wynosi od 1 do 5 dni. Umożliwiamy również wynajem długoterminowy. Usługę oferujemy na terenie całej Polski.

    Wciąż masz wątpliwości?

    Nie wiesz, czy meble eventowe są odpowiednim rozwiązaniem dla rangi i charakteru Twojej imprezy? Skontaktuj się z nami, a wszystkie szczegóły usługi dopniemy na ostatni guzik. Doboru wyposażenia dokonujemy wyłącznie po konsultacji z klientem. Podczas procesu przygotowawczego bierzemy pod uwagę nie tylko charakter wydarzenia, ale również jego lokalizację, ilość spodziewanych uczestników. Jeżeli klient jest zainteresowany usługami dodatkowymi, przedstawiamy również ich szczegóły. Najczęściej w pakiecie z meblami oferujemy namioty eventowe, które stanowią dla nich idealne zadaszenie, a także efekty specjalne, takie jak ciężki dym czy fontanny iskier.

    Dodaj komentarz

    Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *